Skip to content Skip to footer
0 items - 0.00zł 0

Regulamin sklepu

Regulamin sklepu

Dzień dobry!

Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania i warunki korzystania z serwisu
internetowego www.sloulab.pl oraz warunki sprzedaży dostępnych produktów i usług.

Za pośrednictwem serwisu www.sloulab.pl możliwy jest zakup różnego rodzaju produktów i usług tj. warsztaty, e-booki, webinary, konsultacje, szkolenia. Sprzedaż realizuje Agnieszka Zieniewicz prowadząca firmę COSMIND Agnieszka Zieniewicz, ul. Klonowa 21B/53, 05-300 Miński Mazowiecki, NIP 537 228 14 98. W razie jakichkolwiek pytań, uwag lub wątpliwości proszę o kontakt pod adresem e-mail kontakt@sloulab.pl.


1. Definicje

Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
1. Administrator – Agnieszka Zieniewicz prowadząca firmę COSMIND Agnieszka Zieniewicz, ul. Klonowa 21B/53, 05-300 Mińsk Mazowiecki, NIP 537 228 14 98.
2. Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu w zakresie niezwiązanym
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
3. Materiał – treść cyfrowa lub indywidualna usługa dostępna w postaci cyfrowej lub materialnej,
4. Produkt – wszystkie rzeczy dostępne za pomocą Sklepu: usługa odpłatnego dostępu do określonych Materiałów w postaci plików lub innej, świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Użytkownika, za pośrednictwem strony internetowej lub dostęp do usługi udziału w wydarzeniu
5. Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem www.sloulab.pl
6. Serwis – sklep internetowy oraz witryna dostępne pod adresem www.sloulab.pl
7. Sprzedawca – Agnieszka Zieniewicz prowadząca firmę COSMIND Agnieszka Zieniewicz, ul. Klonowa 21b/53, 05-300 Miński Mazowiecki, NIP 537 228 14 98
8. Użytkownik – osoba fizyczna posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych,
osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej,
która dokonuje zakupu Materiału.

2. Postanowienia wstępne

  1. Każdy Użytkownik Internetu może swobodnie przeglądać zawartość Serwisu.
  2. Regulamin określa zasady i warunki korzystania z Serwisu, a także prawa i
    obowiązki Sprzedawcy i Użytkownika.
  3. Z chwilą dokonania zakupu i/lub rejestracji w Serwisie, Użytkownik oświadcza, że przyjmuje do wiadomości i w pełni akceptuje warunki niniejszego Regulaminu oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. 
  4. Użytkownicy mogą korzystać z Serwisu tylko w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa. Administrator Serwisu zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia usług, usunięcia danych lub likwidacji zamówienia w przypadku złamania przez niebędącego konsumentem Użytkownika prawa lub postanowień niniejszego Regulaminu.
  5. Do korzystania z Serwisu konieczne jest spełnienie następujących warunków
    technicznych przez komputer lub inne urządzenie Użytkownika:
    ● dostęp do Internetu,
    ● standardowy system operacyjny,
    ● standardowa przeglądarka internetowa,
    ● posiadanie aktywnego adresu e-mail.
  6. Do korzystania z usługi on-line konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Użytkownika:
    ● dostęp do Internetu,
    ● standardowy system operacyjny,
    ● standardowa przeglądarka internetowa z włączoną obsługą cookies,
    ● standardowa przeglądarka plików .pdf (np. Adobe Reader) i/lub .pttx (Microsoft
    PowerPoint)
    ● możliwość odtwarzania plików wideo,
    ● posiadanie aktywnego adresu e-mail.
  7. Użytkownik nie może dokonać zakupu anonimowo, ani pod pseudonimem.
  8. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści w ramach formularzy dostępnych w Serwisie.
  9. Wszystkie ceny podane w Serwisie są cenami brutto w złotych polskich.

3. Usługi świadczone drogą elektroniczną

  1. Za pośrednictwem Serwisu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.
  2. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez
    Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w Sklepie
    prowadzącego do zawarcia ze Sprzedawcą umowy. Złożenie zamówienia możliwe
    jest bez konieczności posiadania konta w Sklepie.
  3. Jeżeli Kupujący zdecyduje się założyć konto w Sklepie, Sprzedawca świadczy
    również na rzecz Kupującego usługę drogą elektroniczną polegającą na założeniu i
    utrzymywaniu konta w Sklepie. W koncie przechowywane są dane Kupującego oraz
    historia złożonych przez niego zamówień w Sklepie. Kupujący loguje się do Konta z
    wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła.
  4. Założenie konta w Sklepie odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie, za pomocą automatycznego mechanizmu Sklepu, formularza rejestracyjnego. Kupujący może w każdej chwili usunąć konto, przesyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy. Usunięcie konta nie spowoduje usunięcia danych o złożonych zamówieniach z wykorzystaniem konta.
  5. Jeżeli Użytkownik zdecyduje się zapisać do newslettera, Sprzedawca świadczy
    również na rzecz Użytkownika usługę drogą elektroniczną polegającą na przesyłaniu
    Użytkownikowi wiadomości e-mail zawierających informacje o nowościach,
    promocjach, produktach lub usługach Sprzedawcy. Zapis do newslettera odbywa się
    poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zapisu do newslettera lub poprzez
    zaznaczenie tego w procesie składania zamówienia. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera, klikając w przycisk służący do rezygnacji widoczny w każdej wiadomości przesyłanej w ramach newslettera lub przesyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy.
  6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Użytkownikowi i przekazania danych w związku z korzystaniem ze Serwisu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  7. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego
    funkcjonowania Serwisu. Użytkownik powinien poinformować Sprzedawcę o
    wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Serwisu.
  8. Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Serwisu, Użytkownika może
    zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail kontakt@sloulab.pl.

4. Składanie zamówień

  1. Za pośrednictwem Serwisu Użytkownicy mają możliwość dokonania zakupu
    oferowanych w nim Produktów.
  2. Kupujący może złożyć zamówienie jako zarejestrowany klient albo jako gość.
  3. Zarejestrowanym klientem jest Użytkownik, który posiada konto w Serwisie.
    Kupujący może założyć konto z poziomu Serwisu.
  4. Złożenie zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia po
    uprzednim dodaniu do koszyka produktów. W formularzu konieczne jest podanie
    danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Na etapie składania zamówienia
    następuje również wybór metody płatności za zamówienie – wybór sposobu płatności
    ogranicza się do wyboru Operatora Płatności, ponieważ jedyną formą płatności za
    Produkt jest płatność elektroniczna za pośrednictwem wybranego Operatora
    Płatności. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym
    Użytkownik powinien uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości
    dotyczących regulaminu, Użytkownik może skontaktować się ze Sprzedawcą.
  5. Po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie, Użytkownik zostanie przeniesiony
    na stronę operatora płatności celem dokonania zapłaty.
  6. Po skutecznym dokonaniu płatności Użytkownik zostanie przeniesiony na stronę z
    potwierdzeniem zakupu. Z tą chwilą umowę o dostarczenie treści cyfrowych lub
    usługi uważa się za zawartą między Użytkownikiem a Sprzedawcą.
  7. Potwierdzenie zakupu Użytkownik otrzyma również na adres e-mail podany w
    formularzu zamówienia.
  8. Dokonując zakupu produktu, Użytkownik wyraża zgodę na wykorzystywanie swojego wizerunku w materiałach marketingowych przez Sprzedawcę.

5. Cena, płatność i realizacja zamówień

  1. Dostępne metody płatności za zamówienie opisane są na stronach Serwisu oraz
    prezentowane są Użytkownikowi na etapie składania zamówienia.
  2. Płatności elektroniczne Przelewy24 obsługiwane są przez następującego operatora płatności: PayPro SA, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, NIP 7792369887.
  3. Usługa jest realizowana według informacji oraz w terminie (przedziale czasowym)
    podanych w ofercie.
  4. Produkt elektroniczny udostępniany jest Użytkownikowi na okres określony w ofercie.
  5. Zamówienia realizowane są po otrzymaniu przez Sprzedawcę należności uiszczanej dostępnymi w Serwisie kanałami płatności, tytułem zapłaty ceny oraz ewentualnych innych kosztów właściwych dla danego produktu. Informacje o cenie oraz ewentualnych innych kosztach zostaną zawsze podane w Serwisie oraz podczas składania zamówienia.
  6. Każde zamówienie potwierdzane jest za pomocą wiadomości e-mail przesyłanej na adres poczty elektronicznej podany przez Użytkownika.
  7. Dostawa Produktu jest bezpłatna, o ile nie podano inaczej w ofercie.
  8. Po otrzymaniu potwierdzenia dokonania zapłaty Sprzedający udostępnia Użytkownikowi zamówiony Produkt. Wysyłka wszelkich niezbędnych informacji ma miejsce niezwłocznie po dokonaniu płatności przez Użytkownika, nie później niż 24 godziny od otrzymania zapłaty. W przypadku usługi indywidualnej szczegóły jej realizacji są ustalane przez bezpośredni kontakt mailowy lub telefoniczny z Użytkownikiem w oparciu o zasady określone w ofercie.
  9. Faktury wystawiane są na życzenie Użytkownika. W takim przypadku niezbędne jest podanie danych do faktury zgodnie z odpowiednim formularzem. Składając
    zamówienie Użytkownik wyraża zgodę na wystawienie faktury oraz jej odbiór bez
    konieczności składania swojego podpisu. Postanowienie to nie dotyczy Konsumentów.
  10. Realizacja zamówienia obejmującego usługi on-line (konsultacje, szkolenia) i produkty (e-booki) następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez Użytkownika w formularzu zamówienia wiadomości zawierającej instrukcję uzyskania dostępu.
  11. Z chwilą wysyłki wiadomości, o której mowa powyżej, treści cyfrowe objęte
    przedmiotem zamówienia uważa się za dostarczone w całości Użytkownik.
  12. Wszystkie Ceny podane na stronach Sklepu są cenami brutto.
  13. Sprzedawca jest uprawniony do udzielenia Kupującym rabatów, obniżek lub innych preferencji związanych z Ceną według własnego wyboru, w szczególności w ramach organizowanej akcji promocyjnej. Szczegóły akcji promocyjnych określają odrębne regulaminy akcji promocyjnych. Kupującemu nie przysługuje prawo żądania rabatów, obniżek lub innych preferencji, które nie wynikają z akcji promocyjnej.
  14. W każdym przypadku informowania o obniżeniu Cen Produktów Sprzedawca obok informacji o obniżonej Cenie zamieszcza również informację o najniższej Cenie Produktu, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Jeżeli dany Produkt jest oferowany do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej Cenie Sprzedawca zamieszcza również informację o najniższej Cenie Produktu, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.

6. Korzystanie z zakupionych Produktów

  1. Wszelkie Produkty udostępniane za pośrednictwem Serwisu, odpłatne i nieodpłatne, podlegają ochronie przewidzianej w ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  2. Użytkownik może korzystać z zakupionych Produktów na własny użytek i zgodnie z ich przeznaczeniem, czyli odtwarzać w elektronicznych urządzeniach
    udostępnionych w ramach Serwisu w celu zapoznania się z treścią utworu.
  3. Użytkownik nie ma prawa do powielania, kopiowania i wykorzystywania Produktu (w całości lub we fragmentach). Zabronione jest zmienianie struktury elektronicznej
    Produktu lub innego rodzaju modyfikacje (np. usuwanie zabezpieczeń lub oznaczeń).
    Niedozwolone jest również dystrybuowanie Produktu, udostępnianie lub odtwarzanie
    publiczne.
  4. Użytkownik zobowiązany jest dbać o to, aby żadne nieupoważnione osoby nie
    korzystały z Produktów w sposób niezgodny z prawem lub niniejszym Regulaminem.
    W przypadku wykrycia takich sytuacji, Sprzedawca może kierować roszczenia
    względem znanego mu Użytkownika, z tytułu łamania praw do danej kopii Produktu.
  5. Sprzedawca w serwisie nie ponoszą odpowiedzialności za wyniki korzystania z Produktów i usług osiągane przez Użytkownika.

7.  Odstąpienie od umowy

  1. Użytkownik będący Konsumentem, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na
    odległość, ma prawo odstąpić od zawartej ze Sprzedawcą umowy w terminie 14 dni
    od dnia zawarcia umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy,
    Użytkownik musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od
    umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą
    lub pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy,
    wystarczy, aby Użytkownik wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego
    mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  2. Jeśli w toku zakupu Produktu Użytkownik wyraził zgodę na wykonanie umowy i
    dostarczenie mu treści cyfrowej w postaci wybranego Materiału przed upływem
    terminu do odstąpienia od umowy, Użytkownik traci prawo do odstąpienia od umowy
    zawartej ze Sprzedawcą.
  3. Chwilą rozpoczęcia świadczenia jest doręczenie Użytkownikowi wiadomości e-mail z instrukcją uzyskania dostępu do treści cyfrowych.

8. Reklamacje

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Użytkownikowi Produkt wolny od wad.
  2. Jeżeli Użytkownik stwierdzi wadę Produktu powinien poinformować o tym
    Sprzedawcę, skradając reklamację.
  3. Reklamacja powinna zostać wysłana na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, tj. kontakt@sloulab.pl.
  4. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Użytkownika,
    przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania
    niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Użytkownika do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Użytkownika kompletnej reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia tej reklamacji.

9. Dane osobowe i pliki cookies

Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisanezostały w polityce prywatności i plików cookies dostępnej pod adresem: www.sloulab.pl.

10. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami o dostarczenie treści cyfrowych na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania
    reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
    ● zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o
    rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
    ● zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu
    między Konsumentem a Sprzedawcą,
    ● skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub
    organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.
  4. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod
    adresem ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów
    pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z
    internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

11. Postanowienia końcowe

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia przez Użytkownika umowy ze Sprzedawcą.